اشعار ایرج میرزا حجاب - ÙÙ Ù ÚÛز دربار٠اÛرج Ù Ûرزا جاذب٠ÙØ§Û Ú¯Ø±Ø¯Ø´Ú¯Ø±Û Ø§Ûرا٠٠جÙاÙ
گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی.
دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح�
بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی.
بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶. گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،.
دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی.
سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،. گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی.
دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده.
سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶.
اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح�
گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،. اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د�
بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د�
مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶.
اشعار ایرج میرزا حجاب - ÙÙ Ù ÚÛز دربار٠اÛرج Ù Ûرزا جاذب٠ÙØ§Û Ú¯Ø±Ø¯Ø´Ú¯Ø±Û Ø§Ûرا٠٠جÙاÙ. مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح� سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶.
بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی ایرج میرزا حجاب. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی.
گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د�
بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی.
ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د� دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده.
ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی. گر چه در کوی وفا جا نگرفتی و سرایی. سلام، بنده با نظر خانم مهشید موافقم، می در اشعار عارفانه ذکر و یاد خداوند است حال چه ذکر لسانی باشد یا قلبی و یا تلاوت قران، برای عارفان حقیقی یاد و ذکر و تلاوت قران نوشیدن آنها با جان و روح خود است، در این مرحله کسب انس ح�
مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی. دهخدا اشعار خود را با مضامین وطنپرستی، دادخواهی، رسوا کردن ظالمان و حاکمان نالایق و مبارزه با ریاکاری و دورویی، در قالبهای معهود مثنوی، غزل، مسمط، قطعه، دوبیتی و رباعی سروده. اوحدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۸۷۶. ما نبردیم ز کوی طلبت رخت به جایی. بس خطا بود نگه باز نکردن که گذشتی.
سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،.
بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د�
بر تن این سر شب و روز از هوس پای تو د�
مکن اینها، که نکردیم نگاهت به خطایی.
سید حسن تقیزاده، میرزا محمد نجات،.
Post a Comment for "اشعار ایرج میرزا حجاب - ÙÙ Ù ÚÛز دربار٠اÛرج Ù Ûرزا جاذب٠ÙØ§Û Ú¯Ø±Ø¯Ø´Ú¯Ø±Û Ø§Ûرا٠٠جÙاÙ"